Komunikat dla klientów Powiatowego Urzędu Pracy w Hajnówce
Od 26 marca 2020 r. zawieszona zostaje bezpośrednia obsługa klientów.
Szanowni Państwo,
Powiatowy Urząd Pracy w Hajnówce czasowo zmienia model swojego funkcjonowania.
Od dnia 26 marca 2020 r. w związku ze zmianą rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii oraz wprowadzeniem dalszych ograniczeń, a także troską o zdrowie i bezpieczeństwo osób bezrobotnych, pracodawców oraz pracowników urzędu pracy, zawieszona zostaje bezpośrednia obsługa klientów.
Oznacza to, że do odwołania siedziba PUP w Hajnówce będzie zamknięta, a do siedziby urzędu wpuszczani będą wyłącznie pracownicy PUP.
Sytuacja ta nie oznacza, że pracownicy urzędu przerwą pracę. Na bieżąco będą rozpatrywane wszystkie sprawy, pisma i zgłoszenia przesyłane do PUP za pośrednictwem internetowych formularzy, poczty tradycyjnej oraz elektronicznej, a także telefonicznie.
Dodatkowo przy głównym wejściu do siedziby urzędu przy ul. Piłsudskiego 10A w Hajnówce została umieszczona skrzynka wrzutowa na korespondencję.
Odpowiedzi na otrzymane zapytania oraz wydane decyzje administracyjne przesyłane będą elektronicznie lub tradycyjną pocztą.
Wszystkie komunikaty o bieżącej działalności urzędu, w tym informacja o wznowieniu bezpośredniej obsługi klientów są i będą publikowane na stronie głównej urzędu – hajnowka.praca.gov.pl.
Hajnówka, 2020.03.25
Z poważaniem,
Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy
w Hajnówce
Marek Roszczenko